Jag och min syster. Old times!!

Nu känns det verkligen att jag börjar närma mig min arton års dag! Har suttit och fyllt i några papper hemma som jag fått, ska börja ta körkort osv... Visst längtar jag, men det känns lite skrämmande att jag faktiskt måste ha koll på allting själv nu fast på ett sätt känns det skönt och roligt!

Alltid när jag tänkt att jag blir 18 tänker jag direkt typ, krogen, köpa egna cigaretter ( tills jag slutar! & ja, det kommer hända;) ), köra bil och allt sånt, men det är ju så jäkla mycket annat man inte tänker på!


Bild från 2009 på min syster och jag.. haha




Haha, tyckte att den här filmen var passande.. Det är jag och elin för drygt två år sen, när vi var fjortisar typ hahaha.... så hemsk.
Och här kan man även se mina tänder innan jag fick min tandställning, gud vilken förändring det har blivit!! me like!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0