Snart arton år!


1.Väska, kappahl.
2.Linne med transparent rygg, H&M.
3.Transparent randigt linne, Gina Tricot.
4.Jacka, second hand.
5.Klänning, H&M.
6.Spray som skyddar skorna. / Skor- skopunkten.

Snart kommer morfar och hämtar upp mig, så far jag till stan för att fara på mentorsamtal. 
Sen efter det far jag och träna sista gången som 17åring.. För imorgon, då jävlar blir jag arton!!
-
Mina planer för fredagskvällen är att först så far jag och fikar tårta och sånt hos mormor & morfar. Sen efter det har jag bokat bord för mig och 6st till på tatung och när vi käkat klart och sånt så far vi till Emelie och förfestar sen drar vi ut på krogen!! Tagga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0