Jag blev räddad!

Astrid räddade min kväll. Jag följde henne på en prommis till Floyd (hennes sötis häst) och klappade o myste med hästarna lite, såå gosigt! Jag hade klätt mig jätte mycket när vi gick dit för det är ju skit kallt ute! Hade på mig två Tshirtar, två koftor, två vantar, två sockar, två byxor + täckbyxor, mössa, halsduk och dunjackan ofc. Vart mer åt att jag svettades än frös haha! Imorgon ska vi traska på stan en snabbis, måste köpa en mörkare ögonbrynspenna för 2480e gången. För dom som jag vill köpa är alltid slut!!






(Astrid som redigerat denna)

Och varför jag inte vill visa mig på kort är för att mitt val av alla kläder gjorde så jag såg ut som en vandrande köttbulle, vilket jag inte tycker var så värst fint!


Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0