Moppetjuvar

Fan vad bra filmen var igår!! Längtar redan efter nästa film såklart hihi.
Nu har jag markus elin o danne käka lite äpplepaj o vaniljsås, så stört gott. Mår typ illa efter allt, så när det har lagt sig på låren elr vars de nu väljer att hamna så ska jag börja sminka mig inför ikväll.
Vet inte riktigt vad som kommer hända, men alkohol är iaf inblandad haha. Anting så kommer astrid o hassan att joina oss och vara trevliga eller så händer det väll nått annat skojj.


Justja!! måste bara berätta om igår när vi for hem från bion.
Då tänkte jag o markus att fara en sväng genom bure för att se om det hände nånting nånstans. Och då såg vi tre utlänningar gå och rulla dannes moppe (wtf lixom)
Så då följde vi efter dom, fast sen försvann dom.
Och det fulaste av allt är att dom har varit och lämnat tillbaka den inatt, stört.






pz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0