Bio mys ikväll!

Jullov på måndag, hur skönt??
Ska fara till skolan på måndag och göra klart två saker, sen är jag ledig. wiiie.
Idag fick jag sluta halv 10troja, så då gick jag ner på stan och mötte upp elina o köpte lite behövliga saker, spec en ansiktsmask. Mitt ansikte håller på att gå i ide(seriöst)så jag måste göra någonting åt det.

Nu väntar jag på att min kära pojkvän ska komma hit så ska vi se breaking dawn på bio(AAHHH!!) hahha, är vääärldens twilight nörd. Har läst alla böckerna, så jag vet ju vad som kommer att hända men det känns så jäkla kul att se den på bio. PLUS att Markus ska se den, lite roligt hihi.





Ha en nice fredag, för det ska då jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0