Äntligen snö!

Sitter på skolan och har pysslat med massa skrot sen nio, rätt så soft faktiskt. Fast nu väntar jag bara på att få gå o käka hihi.
När jag har slutat så ska jag se om jag hinner köpa en ny lite mörkare ögonbrynspenna & en mascara, fast det ser vi ju om, eftersom jag ska fira morfar som fyller år idag.
När jag åkte in till stan imårse träffade jag på bästa astrid, då bestämde vi att vi ska bowla på fredag och på torsdag blir det mysfika på stan och senare vet jag inte, men det blir nog roligt!

Två bilder från igår:
( Inte dom bästa, men jag lär mig fortfarande;) )





Puss♥

Kommentarer
Postat av: Astrid Jinder

Dom var superfina!!

2011-12-07 @ 19:10:19
URL: http://astridsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0